Vi finns här för alla dina frågor!
Skicka ett meddelande
Kontakta oss eller läs nedanstående vanliga frågor för rätt svar på din fråga.
Har du en fråga? Se vanliga frågor nedan:
Vad kan jag betala med?
Hos PyroProducts kan du betala med olika betalningsmetoder, inklusive iDEAL, Bancontact, KBC/CBC, Belfius, Klarna och Sofort. Dessutom accepteras även de internationella kreditkorten Visa, Mastercard, American Express och PayPal.
Vad är er leveranstid?
Beställer du på vardagar före 23:00? Då har du din beställning i Nederländerna redan nästa dag.
För Belgien är leveranstiden 1-2 arbetsdagar. Och för Tyskland 2 arbetsdagar.
För andra EU-länder varierar detta från 2 till 5 arbetsdagar.
Vad är kostnaden för att skicka?
Nederländerna: Gratis frakt
Belgien: Gratis frakt
Tyskland: Gratis frakt
Österrike: Kostnaden är 6,95 €, från 75 € är frakten gratis.
Danmark: Kostnaden är 6,95 €, från 75 € är frakten gratis.
Italien: Kostnaden är 7,95 €, från 75 € är frakten gratis.
Spanien: Kostnaden är 7,95 €, från 75 € är frakten gratis.
För fler priser se vår fraktpolicy
Får jag en bekräftelse när min beställning har skickats?
Vi skickar en bekräftelse på beställningen inom en timme. Om något har gått fel, tveka inte att kontakta vår kundtjänst. Vi hjälper dig gärna vidare. Kontrollera också alltid din skräppostmapp.
Vad menar ni med nöjdhetsgaranti?
Är du inte nöjd? Tveka inte att kontakta oss via info@pyroproducts.nl via vårt kontaktformulär. Vi börjar genast arbeta för att se vad vi kan göra för dig. ✉️
Kan ik een bestelling annuleren?
Det är inte möjligt att avboka en beställning direkt. Detta beror på att våra order i lagret kan ha börjat behandlas. Vill du avboka din beställning? Kontakta då vår kundtjänst.
Hur kan jag returnera en beställning?
Du kan anmäla din beställning för retur hos oss upp till 30 dagar efter mottagandet. Efter anmälan har du ytterligare 14 dagar på dig att skicka tillbaka produkten. Returkostnader står du för själv.
Produkten måste returneras i originalskick, oskadad och – om möjligt – i originalförpackningen. Vid användningsspår eller skador kan ett värdeminskning dras av.
Se alla returvillkor på vår retursida.
Var kan jag lämna in mitt klagomål?
Det kan alltid hända att något inte går helt enligt plan. Vi rekommenderar att du först meddelar oss om klagomål genom att maila till info@pyroproducts.nl.
Om detta inte leder till en lösning, är det möjligt att anmäla din tvist för medling via WebwinkelKeur genom att klicka på följande länk:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Är era recensioner äkta?
Vi använder Webwinkelkeur som recensionsplattform. Efter att ha lagt en beställning hos PyroProducts skickar Webwinkelkeur en inbjudan till våra kunder att lämna en recension. Recensionerna granskas sedan av Webwinkelkeur för äkthet.
Mer information om recensionspolicyn hittar du här: Vad är Webwinkelkeur
Företagsinformation
PyroProducts är en del av MVDL E-Commerce, beläget på Industrieweg 10C i Waalwijk, Nederländerna. (Ingen besöksadress)
Het KVK nummer van PyroProducts is: 76084043, ett KVK-nummer visar att du är officiellt registrerad hos KVK. Och att du alltså enligt lagen har ett företag.
Också har vi ett momsnummer: NL003035206B68. Med ett momsnummer visar du för kunder och leverantörer att du är en momspliktig företagare och måste ta ut mervärdesskatt på dina produkter.
